HTML

Mi ez a blog?

A Zefext keretrendszer blogja. Mi a Zefext? PHP-ben írt Zend Framework alapú - keretrendszer, ExtJS alapú felhasználói felülettel.

Utolsó kommentek

Rovatok

ExtJS 3.1.1

2010.03.10. 14:53 zefext

A karácsonyi 3.1.0 megnyerte a tetszésemet és el is fogadtam, mint alapverziót a zefext-hez. De hamar váltanom kellett a 3.1.1-es javításra, mert a chrome esetében az űrlapok nem működtek megfelelően. Az {url: 'valamilyen-url'} hibásan került feldolgozásra, és a form action attribútum értéke egy objektum lett, pontosabban egy objektum hivatkozás szöveges reprezentációja: <form action="{object ...}". És így persze nem működött.

Elsőként azt hittem hogy én szúrtam el...

Akkor még a régebbi chrome verzió volt fenn, amelyben nem voltak olyan fejlesztőeszköz lehetőségek mint a legújabban.

Megint pörögtem mint a foxikutya...

De megoldódott:

  • új chrome,
  • megvilágosodás a hiba okáról,
  • bizadalom, hogy az új ExtJS korrigálta a hibát.

És így is lett.

Szólj hozzá!

Címkék: extjs zefext foxikutya

A bejegyzés trackback címe:

https://zefext.blog.hu/api/trackback/id/tr301828608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása